Zacznij dobrze dzień. Zjedz fit śniadanie
fotolia

Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia. A najlepiej, gdyby to było fit śniadanie.

Jednak z własnych doświadczeń i szybkiej ankiety przeprowadzonej wśród znajomych wiemy, że z tym śniadaniem to różnie bywa. Kawa to podstawa. Ups… to za mało!

 

„Rano nie mam czasu, nie jestem głodna o tak wczesnej porze, brak mi pomysłów co mogę zjeść zdrowego na szybko” – to najczęściej powtarzane wymówki.

Zatem wykrętom przed zjedzeniem zdrowego, pożywnego porannego posiłku mówimy dość!

Mamy dla was kilka propozycji na fit śniadanie

Bez obaw!

Obędzie się bez wyszukanych składników, dostępnych w wybranych sklepach ze zdrową żywnością za pół pensji.

Stawiamy na szybkość i łatwą dostępność produktów. Co nie znaczy, że dzień wcześniej nie zrobisz zakupów, żeby mieć potrzebne produkty w szafkach i lodówce rano.

Owsianka

Potrzebujesz:

– płatków owsianych,

– wodę lub mleko do zalania i ugotowania płatków.

Kolejne składniki zależą od twojego nastroju, pory roku i tego, co masz w domu.

My polecamy owsiankę

– z żurawiną, udekorowaną listkiem mięty,

– ze startym jabłkiem z cynamonem (możesz wykorzystać mus jabłkowy ze słoików)

– z każdymi owocami, jakie akurat masz w domu.

Uważaj tylko, żeby się nie zasłodzić. Duża dawka cukru z samego rana spowoduje potem wzmożony apetyt na słodkości.

Musli

Dowolne musli z jogurtem naturalnym lub greckim. Szybko, pożywnie i smacznie.

Biorąc pod uwagę różnorodność składników wchodzących w skład musli, masz duże urozmaicenie smaków.

Zacznij dobrze dzień. Zjedz fit śniadanie

Pasty do pieczywa

Zrobione na szybko rano. Lub przygotowane wieczorem. Wtedy po przebudzeniu wyjmujesz z lodówki, smarujesz nimi kromkę razowego chleba i jesteś najedzona.

Polecamy:

– pastę jajeczną,

– z awokado,

– z tuńczyka

– według nas najlepszą – z białego sera.

Tosty na fit śniadanie

Musisz mieć w domu chleb tostowy, najlepiej wieloziarnisty.

I coś do posmarowania ciepłych, chrupiących kromek: dżem, miód, pasty, ser żółty albo wędlinę.

Smacznego!